0242340409 info@callmyleads.nl

Hoe bekijk je rapportages?

CallMyLeads handleiding

Home » Handleidingen » Hoe bekijk ik de rapportages

Je rapportages inzien.

In deze handleiding leggen we uit hoe je de verschillende gegevens kan inzien van Callmyleads dit word namelijk allemal verzamelt en in een duidelijk overzicht beschikbaar gemaakt.
Waaronder gegevens zoals hoeveel leads je agenten gesproken hebben, succesvolle conversies of onsuccesvolle, gemiddelde bell tijden en nog veel meer.

We zullen alle data’s per categorie kort uitleggen en laten zien waar je dit allemaal kan inzien. 

Deze handleiding is specifiek voor een gebruiker gemaakt met de rechten om dit soort gegevens in te zien genaamd “analist” of “manager”.

Als je account geactiveerd is en je eenmaal bent ingelogd begin je op de welkomstpagina.

Voor de “analist” is alleen de review tab van belang, klik daar op en je word naar een pagina genomen met 4 items beginnende met “Agents”

Op de “Agents” pagina kan je de gegevens van je agenten/bellers inzien, standaard worden alle gegevens van de huide dag/datum weergegeven.
Je kan de zoekopties gemakkelijk aannpassen door op het kleine driehoekje (zie afbeelding) te klikken en de filter naar keuze in te stellen. 

De volgende opties zijn er.
-Chose Time Frame
    Algemene tijd frames waaruit je kan kiezen.
-Custom Period
    Hier kan je een specifieke tijd frame uitkiezen gebaseerd op datums zelfs in uren en minuten.
-Lists
    Hier kan je door op “ALL” te klikken uit de lijsten kiezen waarvoor je toegang hebt gekregen als dit er meerdere zijn.
-Agents
    Door wederom op “ALL” te klikken kan je je zoekopdracht tot een        individuele agent verkleinen.
-More Options

Meeste gegevens zijn vanzelf sprekend toch zal ik onderaan ze allemaal kort toelichten.

AVG time/lead is de hoeveelheid tijd Kim gemiddeld met een lead in gesprek is geweest.
In dit geval zijn dat  7 leads  (9 waarvan 2 gearchiveerd zijn wat meestal betekent dat ze niet kloppen). 

De overige data’s als je daar je muis boven houd dan word er een korte uitleg geven in het engels.

Op een rijtje zijn dat: 

Actions: dit zijn de acties die zijn uitgevoerd  (winners,scheduled,postponed,losers,skipped en archived).

Net Conversion: zijn het aantal succesvolle conversies uit voltooide leads of  zogehete “Winners”.

Total Conversion: alle “Winners” uit alle gemaakte telefoontjes. 

Leads called: alle leads die gebeld zijn met uitzondering op “Skipped of/en “Archived” leads.

AVG calls/lead: dit is hoe vaak leads gemiddeld gebeld worden/zijn.
Sommige leads worden meerdere keren gebeld voordat ze voltoid zijn (“Winners”) of afhaken (“Losers”).

Total Calls: Alle acties behalve “Skips en/of “Archives”.

Attempts: In gevallen dat een gesprek niet langer dan 15 seconden duurt word dit gezien als een Attempt/poging.

Conects: het aantal gesprekken die langer duren dan 15 seconden word niet meer als een poging gezien maar een duidelijke verbonden gesprek.

Winners:

Claims:

Completed:

 

 

Actions:

Lists

In de volgende tab kan je informatie inzien van de lijst of lijsten waarover je informatie wilt maar dan maar dan alleen over de lijst en niet de bellers individueel.
Door de filter op de laatste maand te zetten krijgen we de volgende 2 lijsten te zien.

Helaas zien we in beide lijsten geen “Winners” dit zou kunnen komen doordat er nog niet zo veel leads van die lijst zijn gebeld In deze tab kunne we dus makkelijk dit soort vragen beantwoorden.

Door naar progress te kijken zien we dat bij de lijst “Call MY LEADS LIJST 1” 99% van alle leads al verwerkt zijn nu weten we dat het niet komt omdat niemand nog gebeld is maar eerder dat deze lijst klein is.
Bij de 2de lijst “CALL MY LEADS LIJST 2” kunnen we zien dat er veel meer “Events” hebben plaats gevonden dus een grotere lijst.

Details

In de volgende tab kan je meer gedetailleerder informatie inzien over elke event in een lijst(en) die plaats gevonden heeft.

Je kan alles blanco laten behalve de “Timeframe” waardoor je alle events te zien krijgt, door de Lists,Agents,Kinds en Categories in te stellen kan je de informatie die je krijgt vernauwen.
 

Timeframe: wederom kan je hier kiezen uit standaard tijd frames of je kan zelf bepaalde datas instellen met “Custom” in de dropdown menu

Lists: kies uit alle lijsten een of meerdere lijsten waarover je informatie wilt.

Agents: Maak een keuze uit de agenten/bellers waarover je informatie wilt.

Kinds: Met deze optie kan je het soort event kiezen standaard staan Archive,Call back,Loser en Winner al ingesteld je kan ze weghalen of andere soort evenets er bij plaatsen. 

Je kan alles blanco laten behalve de “Timeframe” waardoor je alle events te zien krijgt, door de Lists,Agents,Kinds en Categories in te stellen kan je de informatie die je krijgt vernauwen. 

Timeframe: wederom kan je hier kiezen uit standaard tijd frames of je kan zelf bepaalde datas instellen met “Custom” in de dropdown menu

Lists: kies uit alle lijsten een of meerdere lijsten waarover je informatie wilt.

Agents: Maak een keuze uit de agenten/bellers waarover je informatie wilt.

Kinds: Met deze optie kan je het soort/kind event kiezen standaard staan Archive,Call back,Loser en Winner al ingesteld je kan ze weghalen of andere soort evenets er bij plaatsen. 

 

Nadat je de filter hebt ingesteld krijg je events te zien als die in de tijdframe hebben plaats gevonden.

In de afbeelding boven zien we 2 lijsten met de volgende datas  Agent, Kind, Category, AVG. duration, Summed duration en aantal Events per lijst” van de laatste 3 dagen.
Je kan de gemiddelde tijd , Totale tijd per lijst, Hoeveel Events er plaats hebben gevonden en welke soorten events.

 

Dat was voor nu alles wat je in de review tab kunt zien de de overige Voice tab word door de admin ingesteld zodat alles perfect werkt.

Succes

 

Passend voor jouw team

Benieuwd of Call My Leads de juiste oplosing is voor jouw verkoopteam? Neem nu contact op voor een passende demo. Wij laten zien hou het resultaat gaat opleveren.

Vanaf €85,- per maand

Gebruik Call My Leads nu vanaf €35,- per gebruiker per maand. Geen verborgen kosten en geen grenzen. Je kunt op elk gewenst moment gebruikers toevoegen of verwijderen.

Passend voor jouw team

Benieuwd of Call My Leads de juiste oplosing is voor jouw verkoopteam? Neem nu contact op voor een passende demo. Wij laten zien hou het resultaat gaat opleveren.

Vanaf €85,- per maand

Gebruik Call My Leads nu vanaf €35,- per gebruiker per maand. Geen verborgen kosten en geen grenzen. Je kunt op elk gewenst moment gebruikers toevoegen of verwijderen.